..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

torsdag den 15. juli 2010

Løgne

Jeg har tilbragt de to sidste dage hos Benjamin (næsten). Jeg tog afsted i går morges klokken 06:15, efter en nat uden søvn. Faktisk havde Benjamin og jeg bare siddet og skrevet sammen indtil han gik i seng ved fire-halv fem tiden. Jeg tog til Snekkersten og tog et tog derfra (Jeg kunne købe smøger i 7-Elleven'en, hell yeah!). Og så var jeg ellers nede i Korsør da klokken var 08:30. Jeg tog hjem til ham og snakkede med hans mor i næsten en time. Det var rart. Jeg kan godt lide Jette, hun er sød og lige til. Der er ikke så meget vrøvl med hende. Fik så røget min smøg færdig og gik op og vækkede tossen. Dagen var god. Vi var endda på stranden to gange - og vi fik snakket om alt muligt. Godt som ondt. Jeg græd selvfølgelig - kan ikke lade vær, når jeg er sammen med ham. Jeg føler mig så lykkelig, men samtidig også forfærdet af tanken om at tage hjem igen. Jeg skal ikke kunne sige om de ting han fortalte mig var løgne. var det? Jeg håber ikke. Jeg håber at han kan huske de ting han fortalte mig at han ville, fortalte mig at han havde tænkt og sådan. Jeg håber det. Ellers ender det bare i den onde cirkel igen. Vores cirkel. Min cirkel. Lort.



Det endte så med at jeg sov hos ham, og gjorde, som vi så mange gange havde snakket om at gøre - lyve for hans forældre. Jeg forklarede min mor på sms over flere timers mellemrum at jeg måske sov der, at jeg regnede med det og senere at jeg gjorde det. Hun sagde at det var i orden, så længe det var okay med Benjamins forældre - hvilket det aldrig blev. Men det endte det altså med alligevel. Benjamin er den perfekte løgner, og han elsker det - og udnytter det.

Men lige nu har jeg det godt, vild godt. Bedre end jeg havde haft det længe. Det var jeg også lige ved at sige til min mor, da hun på hjemvejen spurgte hvordan jeg havde det. Men sådan er det lige nu - for en stund da.. Liiige indtil han dræber min lykke igen.
Jeg havde kun lyst til at smide et billede op af os - selv om vi er fucking grimme xD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages