..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

mandag den 5. juli 2010

Lang rejse

I dag har jeg været sammen med Kati, og det var rigtig hyggeligt. Vi var sammen i Helsingør og fik prøvet voldmeget tøj, som var sindssyg uoverskueligt når det er så varmt. Jeg damper totalt meget, jeg hader det. Men hun fik købt en helt masse ting, og jeg fik købt.. en pizzasandwich på kebabben. Men det smagte mums, og når ja. 20 dæjlige Prince Light. Og så tog vi hjem, og en times tid efter jeg var hjemme kom hun brummende på sin knallert. Jeg fik lov at prøve! (Y)

Så har jeg snakket en masse med Benjamin og Hjermind over Skype (Faktisk i over 2 timer nu, hyggeligt). Og så kom Hjermind på den skøre idé om at jeg skulle hjem til ham i morgen - så det gør jeg! Selv om der er lang vej og det er fuldstændig hjernedødt, når jeg skal hjem om aftenen igen, så gør jeg det sgu. Og min mor sagde fandme godt for det, det havde jeg ikke regnet med. Men hun kender jo også Hjermind, og har set ham osv.

Ellers er der ikke så meget at sige.. JEG GLÆDER MIG TIL TWILIGHT AFTEN MED SIMONE!!


Hvor er du yndig....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages