..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

fredag den 9. juli 2010

Øl og et fortabt håb

Some days have passed. Ja, de har såmænd været stille og rolige. Jeg tog ud til Ea om aftenen for.. To dage siden, jeg har virkelig ikke styr på hvad dag det er i dag og sådan. Men der var nogle alternative guys ude hos Ea. Jeg nåede lige at være sammen med dem i 10 minutter, før de smuttede hjem, og så stod den ellers bare på øl og en helveds lang samtale med Jonathan, som forresten har været her i dag. Jeg har godt nok kun kendt ham i 3 dage, men hvad fanden. Det var skide hyggeligt. Efter vi havde set tv og stenet i mange timer, så gik vi en lang tur - heldigvis. Vi endte ude i skoven, langt uden for Gurres grænse. Men det var skide hyggeligt og dejligt at være sammen med ham derude. Han tog hjem klokken elleve, og så gik jeg hjem til Ea igen, og spiste aftensmad. Men kæft, hvor har jeg fået mange øl, de sidste par dage. Alene i går drak jeg 5-6 øl over hele dagen, bare for hyggen og smagens skyld.

 Vi har lige set "Brokeback Mountain", selv om jeg så den for et par dage siden. Men det er godt nok en fantastisk film. Til sidst når Ennis (Heath Lækre Ledger, som minder mig lidt om Benjamin..?), er hjemme hos Jack (Jake Gyllenhaal, som også bare er megamums), som lige er død og han så åbner hans skab, og kigger i det finder han sin skjorte fra dengang de var sammen på Brokeback Mountain. Jack havde gemt den. Ennis fik aldrig takket. Jeg græd, i stilhed. Til sidst i filmen, ser man Ennis i sin meget lille skurvognsdims. Han åbner sit skab og i lågen hænger den skjorte Jack havde gemt og det allerførste postkort Jack sendte til ham - jeg græd endnu mere.

I morgen skal mig og Simone være sammen, og vidst nok sove sammen.. Ja, det skal vi vidst. Vi skal have Twilight-stener aften. Først se de to første film og derefter i biffen og se "Eclipse" - naaaaais!

Dette er kærlighed. Kærlighed på film.. men kærlighed som den burde være

1 kommentar:

Pages