..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

søndag den 11. juli 2010

Kærlighed

I nat sad jeg og legede lidt med make-up og billeder og da jeg gik nedenunder havde jeg håret opsat, så min mor så min stretch. Det huede hende bestemt ikke. Hun blev faktisk så sur, at hun sagde at hun ville melde mig ud af efterskolen, hvis jeg ikke tog den ud. Jeg forklarede hende at det var min krop, og jeg måtte gøre hvad jeg ville med den, og det sagtens kunne tages ud, men hun holdte sin mening. Da hun var gået ud af mit værelse, efter at have stået og råbt og skreget i lidt tid, sad jeg bare og kiggede. ..hvad skal så få mig til at fortsætte?


Jeg sad egentlig bare og var sur og skrev med Jonathan, som jeg lukkede alt min vrede ud til. Det var rart at skrive lidt med ham. Kort efter skrev Benjamin en besked:

"Jeg vil godt snakke med dig om ikke så længe, så vær sød ikke at slukke din telefon"

Den samtale var forfærdelig.. Benjamin havde fået tæsk.. de dumme svin. Og så gik hans telefon ud og så lå jeg ellers bekymret den halve nat. Jeg gik ud klokken 02:30 og satte mig og ringede til ham - uden held. Jeg kom først indenfor igen da klokken var 04:00.. Men heldigvis skrev han i morges og er kommet godt hjem. Så godt som han nu kunne..

han skriver stadig - søde ting, flirter. jeg panikker..


Forresten tog jeg et billede af mig selv i går - det var sådan det hele startede. Jeg er blevet godt tilfreds:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages