..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

tirsdag den 6. juli 2010

Hjermind har trampolin!

Morgenen startede alt for tidligt. Efter at have fået tre-fire timers søvn, stod jeg op klokken syv, fordi at jeg skulle være frisk og frejdig, til at tage afsted med toget klokken 08:16. Togturene var fine, og jeg landede elegant på Slagelse st. kokken 10:27 - lovely. Og der stod Hr. Pedersen villigt og ventede på mig - og så gik vi over i dsb-kiosken og så gav Hjermind da øl (det havde han også lovet!). 4 store, dæjlige Carlsberg. Tusind tak!

Dagen forløb sig stille og roligt, vi kom hjem til Hjermind efter en lille bustur og drak så kaffe. Hjermind er faktisk god til diverse huslige ting, virker det som! Han gav også is og en chokolademad. Vi spillede Heroes (!!!), men mest af alt tilbragte vi tiden ude på hans trampolin. Vi hoppede ikke særlig meget, da vi begge blev enige om at vores kondition ikke duede til det, men så lå vi bare og snakkede. Det var dejligt.. Jeg føler bestemt ikke at jeg har spildt min dag ved at tage helt derned, eller noget. Det har bare været herrehyggeligt. I forhold til hvor lang tid vi var sammen, synes timerne at have fløjet afsted. Så alt i alt, en rigtig god dag!


*Det er Johannes tur i Heroes*
Johanne: *Klikker løst på alt og failer*
Hjermind: Det var da godt nok imponerende Johanne! Hvordan gør du?!
tak for din evige sarkasme, Hjermind (L)



P.S. mødte jeg en eller anden random pige på hovedbanegården, som jeg faldt i snak med. Hun gav mig pommesfritter. Det var nice!

P.P.S har jeg fået en ny næsepiercing, men jeg ved ikke om jeg lider den særlig meget

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages