..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

torsdag den 22. juli 2010

Hende den søde

Okay, mig og Ea tog ned til kolonihaven i går. Har egentlig ikke særlig meget at fortælle. Aftenen var noget lort, en stor fejltagelse - bortset fra at det var rart at se Borne, Marc, Bisse og Kenneth igen. Jeg gider slet ikke komme ind på Amalie og Pernille.. De er virkelig.. Hold da kæft. Må indrømme at jeg dog grinte over Pernilles besked til mig på Facebook. Hun prøver at spille uskyldig, selv om hendes intention er at såre mig. Desværre har hun kørt den så langt ud, at jeg slet ikke ser hende som min veninde mere. Amalie er den eneste som rigtigt har kunnet såre mig, også den som jeg har savnet mest. Men jeg har dog opgivet dem begge. Slettet dem fra Facebook, slettet deres numre osv. Amalie skrev en besked i morges. Samtalen lød:

Amalie: hvor er du latterlig johanne, wow, at slette mig som ven på facebook? flot.. kan virkelig se at du kæmpede for mig hva'?
Johanne: Jeg ser dig ikke rigtigt som min veninde mere. Forstår ikke hvorfor jeg skulle det. Slet ikke når du lyver og siger til Ea at sidst vi snakkede handlede det kun om mig. Grunden til at vi overhovedet snakkede, var fordi at jeg ville snakke med dig om din efterskole. Når du har lavet sådanne numre med mig, forstår jeg ikke hvorfor jeg skulle gide at have dig som veninde igen. Så nej, jeg kæmpede ikke til sidst. Jeg følte ikke at jeg havde noget at kæmpe for.
Amalie: hvor sødt (: . men du ringede for at snakke om mig ja, men hele samtalen handlede om dig, men fint johanne. så er vi ikke venner(:
Johanne: Det har vi ikke været længe :)
Amalie: super(:
*Noget tid går*
Amalie: men utrolig modent af dig, det må jeg sige :-)
Johanne: Mere umodent end at hive Pernille med ind i det og få hende til at råbe højt, når du ikke tør? Amalie, vi har intet at skrive om, lad mig være.
Amalie: pernille gjorde det sq selv, fordi du heller ikke har behandlet hende ordenligt :-). men hvis situationen bliver nemmere at håndtere hvis du giver mig skylden, så gør bare det. det er sq ikke mig der har været en dårlig veninde

Jeg har faktisk ikke læst hendes sidste besked før nu. Og nu må jeg undre mig.. En dårlig veninde..? Hvad har gjort mig til en dårlig veninde? Støttede jeg hende ikke igennem hendes mega-skænderi med Simone, selv om Simone er min tidligere bedste veninde? Trøstede jeg hende ikke de gange hun var sur/ked af det over at Pernille var forelsket i hendes kæreste? Forklarede jeg hende ikke hvordan jeg havde det med at hun skadede sig selv? Spurgte jeg ikke ind til hende og bekymrede mig da hendes søster røg på hospitalet? Jeg undrer mig..

For ikke at tale om Pernille..


Nå, anyway! Jeg har haft en super god dag, på trods af dem! Jeg har hængt ud med Jesse hele dagen! Vi startede dagen med at drikke lidt kaffe og så gik vi ellers i vindueskiggeri-mode. Det var megahyggeligt at se hende igen. Hun er bare så fandens smuk, føler mig virkelig drenget i forhold til hende. Sagde også til hende, at hvis vi havde været kærester, så havde jeg været "manden" i forholdet. Hun sagde så at hun var ligeså mandig som mig, hvis ikke mere, så hvis vi skulle være noget var det et bøsse-par. Det var skønt at se hende igen, selv om vejret var forfærdeligt! Vi var begge ved at dø af hede, så hun købte et par shorts. Og så fandt vi den fedeste butik. En nyåbnet "Cheap Monday" butik! Og guess what? De havde bare megaudsalg, for real. Mig og Jesse købte de samme par bukser  (Twin power!). Og de kostede... 40 kroner! Jeg var stunned. Det var fantastisk. Vi satte os på Rådhuspladsen og lyttede til indianer-musik og ja.. Hun er bare så sød.

Hende den søde og DARTH VADER!!

De nye bukser! Mega trashy og nice!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages