..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

onsdag den 28. juli 2010

Helvedsfugl

Jeg har haft en seriøs lortenat. Jeg er forbandet træt af at tude mig selv i søvne. Jeg sagde til mig selv "Tænk på noget godt", og så brød jeg sammen, fordi at jeg ikke vidste hvad helved jeg skulle tænke på. Ja, jeg er ynkelig, men i det mindste er jeg ikke lavet af fucking sten, som dig. Jeg tænkte på en helt masse, som var rart at tænke på til sidst.

Jeg tænkte på at min mor og Henrik ville komme hjem en dag, og tv'et i stuen ville stå tændt. Der ville være et billede af mig på skærmen. På bordet ville der ligge en seddel. "Tryk play, før du gør noget andet". De ville trykke play, og være forvirrede, men videoen ville forklare dem det hele.

"Jeg tror at det er bedst i sætter jer ned og ser denne film FÆRDIG før i gør noget som helst. Jeg har en masse ting, jeg er nødt til at forklare jer. Benjamin har, for mig, været en sygdom. Jeg har været sygelig forelsket i ham - og jeg er det stadig. Problemet er bare at han ikke elsker mig, han kommer nok aldrig til det. Jeg ville kunne håndtere dette, hvis det ikke var fordi at han har ødelagt uerstattelige ting inden i mig. Jeg kan og vil ikke mere med ham, men sygdommen kan desværre ikke kureres. Mor.. Hvis du dengang ikke havde forbudt mig at ses med Mads Sørensen, ham den 20-årige, havde vi nok været sammen nu. Mads har aldrig behandlet mig dårligt eller gjort mig noget ondt. Okay, han har lavet sjov med min hudfarve, men aldrig været ondsindet. Han har fortalt mig før, at han egentlig bare ventede på mig, men mor.. På grund af dig, måtte jeg såre ham for at slippe af med ham. Og selv om jeg gjorde det, blev han stadig trofast ved min side. Jeg har mistet Pernille og Amalie, som I nok ved og jeg troede at jeg var stærkere. Men jeg har ikke lyst til at leve i en verden, hvor jeg allerede er gået glip af utallige nye ting, der er sket med dem - og jeg, for den sags skyld. For vi vil aldrig kunne indhente det, der er sket i denne tid. Jeg elsker Amalie, virkelig meget. Mor, jeg ved at du vil klare dig, for du er stærk. Du har en familie nu og jeg vil kun være i vejen både følelsesmæssigt og økonomisk. Henrik, du er nødt til at støtte min mor i dette - tak for alt du har gjort for hende. Vær sød at vis denne film til de nævnte personer. Amalie, jeg ved at du vil hade mig for dette, og du vil sikkert have dårlig samvittighed, men det skal du ikke. Dybest set er det Benjamin og Pernilles skyld. Benjamin vil sikkert tænke "Lol" og begrave sig i sin egen verden igen. Mads.. Undskyld. Nå, hvis alt er gået efter planen ligger jeg nede i kolonihaven. Efter denne film, vil det være for sent at redde mig - det er heller ikke det jeg ville have haft. Jeg elsker jer. I kan takke Kat, jeg havde nok gjort dette før, hvis det ikke var for hende."

Og så ville jeg ligge der, nede i kolonihaven med blod strømmende fra mit håndled og et smil på læben. Min helt egen helvedsfugl ville tage mig med og forhindre alle redninger for mit liv.
Farvel helvedsfugl, jeg kan flyve selv.

Men alt i alt.. Var dette jo kun en tanke..

1 kommentar:

Pages