..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

onsdag den 14. juli 2010

Glæde

I dag har jeg været glad. Tilfreds, smilende, grinende. I går havde jeg en rigtig rar samtale med Benjamin, det var hyggeligt. Det var befriende, lettende og sjovt. Natten virker bare bedre når det tordner, lyner og regner, så det larmer. Kaoset i mig bliver dæmpet. Men det har været rart, jeg var ude hos Ea. Dagen gik stærkt. Vi tog på McD og spiste en masse klamt føde, drillede Sandra, fordi at hun arbejder der, røg en masse smøger udenfor og faldt i snak med en fyr som lignede en 19 årig, men åbenbart var 16.. (han fylder 17 den 2. januar, og jeg er freaky). Så tog vi i biffen (og så Eclipse igen...). Den skide Twilight-saga har fandme fanget mig, suget mig ind i dets univers.

I morgen skal jeg så ned til ham gutten i Korsør, det bliver hyggeligt. Vi skal på stranden ooooog.. lave alle mulige mærkelige ting, hvis jeg kender ham/os ret. Nå, men det bliver hygge tror jeg. Jeg fandt også ud af i dag at jeg ikke kan komme til Malous afsked - tror jeg ikke. For jeg kommer hjem den 6., hvor festen holdes. Rigtig ærgeligt!

han kigger på mig, med en intensitet der kunne dræbe. det brænder i mig


Vi snakkede om efterskolen, mig og Benjamin. Det hjalp en del, jeg længes stadig, men det hjalp lidt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages