..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

søndag den 18. juli 2010

Fjol og farver

Jeg havde lyst til at smide nogle billeder op af ting fra min dejlige væg. Jeg har valgt de ting på min væg, som betyder mest for mig : )


Et billede af min far, som jeg fandt i et fotoalbum han havde, efter hans død. Billedet er vold gammelt, kan næsten ikke kende ham med sort hår, hæhæ : ). Ved siden af ham sidder..??? random mand vidst. Regner med at min far kendte ham. Men det er et dejligt billede, synes jeg. Jeg elsker dig far <3.




Okay, dette var det sidste billede, der blev taget af os. På billedet står der: "9A Kaos - 2009-2010". De har vidst misforstået noget, vi var fandme altid et kaos. De vigtigste personer på billedet: Amalie, som står og "vander" mig med mit regntøj på. Lucas A., som sidder og skærer i sig selv med en trækniv og er "emo" (Btw, så overdrevet lækker med det outfit, mmh). Christian Bille, som står og.. tager på sit bryst? Klædt ud som "pige" og står under: Lucas J. som.. ligner en spade, endnu engang. Simone, som er hippie, men dejlig sød!

Dette billede blev taget af os i projektugen. (ja, kvaliteten er røv). Men jeg er så glad for at vi fik den uge sammen. Det har virkelig bundet os tæt, især mig og Bille. Vi er blevet.. ubeskrivelig tætte efterfølgende, og det er jeg mere end taknemmelig for. Billedet blev taget lige inden vi begyndte at filme til vores kortfilm. (og alle vores sjove fraklip som jeg ville ØNSKE at vi havde!!). Men alt i alt, tusind tak for en fantastisk uge! Jeg elsker jer..



*griner*. Jeg kan ikke se på det her billede uden at smile. Billedet blev taget i Tivoli (surpriiise) til en eller anden røvsyg undersøgelse for energi, som selvfølgelig gik op i hat og briller. Men dette billede er bare.. episk, priceless. Vi ligner alle nogle der er ved at styrte i døden (især Sander, som sidder ved siden af mig). ..for ikke at sige at Marc (bag mig) er meget bedre.. Men dagen gik nu bedre end forventet, og vi havde det faktisk rigtig sjovt!



Ja okay, et lidt anderledes billede fra min væg. Simpelt, men dejligt: nogle billetter fra weekender hos Benjamin. Havde jeg taget alle mine billetter, havde det nok fyldt hele væggen.. Det var noget jeg startede med på mit gamle værelse, som jeg så tog med mig da vi flyttede. Utrolig nok hænger de der stadig, selv om jeg har taget alle billederne ned af Benjamin..
jeg kan prøve at fjerne ham fra min hukommelse, men intet kan tage minderne fra mig. 

Hvad er der ellers at sige? I går var jeg til fest hos Malou. Det var hendes fødselsdagsfest - hun fyldte 15. Det er  vildt at tænke på, at hun kun lige er blevet femten, når de fleste af os fylder 17 næste gang. Men Malou har levet sit liv 2-3 år ældre end hun har været, siden hun var 12. Hun er jo også lige gået ud af 9. klasse, som 14 årig. Ej, hvor har vi dog oplevet meget sammen. Hun var virkelig den bedste veninde for mig, i en længere periode. Så vi skrev sammen lidt over fjæsbogen, og så spurgte hun om jeg ikke havde lyst til at komme til hendes fest og det havde jeg da. Mig og Pernille gik ud og købte gave til hende om dagen, inden vi skulle derhen. Vi købte: Et drukspil med 4 shotglas kaldet "Strip or drink" eller sådan. Et par håndjern (som hun promte lænkede hendes kæreste, Rune med). Et sugerør formet som en stor diller, som hun blev glad for. Haha.. Nå, men jeg blev i hvert fald godt påvirket og havde en hyggelig aften. Til min store overraskelse dukkede Morten mut også op. Tilbragte den halve aften sammen med ham. Og så var jeg ellers i godt humør med Kati, Jose, Malou og Pernille... ligesom de gamle tider.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages