..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

søndag den 27. juni 2010

Sex på stranden

Dagene går hurtigt desværre. Forgabt i min bog, som desværre sluttede alt for tidligt. Jeg gik op og købte New Moon, altså Twilight 2 på engelsk ved ni tiden i aftes. Det går lidt langsommere på engelsk. Lige nu sidder jeg på mit hotelværelse og skriver på min iPhone. Vejret har endnu engang været fantastisk. Hernede er klokken tyve over tolv, en time frem for Danmark. For en halv times tid siden snakkede jeg ihærdigt med Bille. Vi snakkede i længere tid end min regning sætter pris på - det rager mig, det var skønt at snakke med ham. Dejligt at høre på andet end Eas ligegyldige indvændinger om hvad hende og Tobias' samtale DENNE gang handlede om. Jeg har ikke været meget ude i dag, grundet min sindssyge solskoldning. Jeg burde have forudset at jeg var for overmodig da jeg lagde mig ud og kogte i går i 6 timer.

Jeg savner at smide billeder ind..
I stedet kommer der et par citater fra ferien:

Mig: Bedste hvorfor har du så mange kort i skrævet?
Bedste: Skrævet! *griner*
Mig: Hvad kan du da lide at kalde den? Underlivet?
Ea: Fjamsen?
Mig: Fissen?
Ea: Missen?
Mig: Kødrouladen?
Ea: *Griner*
Mig: Den røde løber? Urskoven?
Bedste: Så er det vidst godt

Ved morgenmaden skulle i have english breakfast:
Bedste: Har I smagt pølserne? De er altså gode!
Mig: Uha. Er det gode pølser bedste?
Bedste: Det er de altså
Mig: Er det den bedste pølse du har smagt?
Bedste: Naah.. Du ved når man kommer til udlandet..
Ea: *Griner*
Mig: ..ja så smager pølserne altså anderledes! Har du da smagt mange pølser da?
Bedste: Et par stykker vel
Mig: *Griner*. Jeg har smagt rigtig mange pølser Bedste!

1 kommentar:

Pages