..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

fredag den 11. juni 2010

Så ved man at man har venner

Okay, det her er lidt vildt. Lennart, en fyr fra Korsør eller omegn, ringede til mig i morges og spurgte om jeg ikke ville med til Copenhell, fordi at han havde en ekstra billet. Wtf?! Jeg blev mega overrasket, specielt fordi at mig og Lennart ikke snakker forfærdeligt meget, men han havde åbenbart tænkt på mig, som den første. Jeg vidste godt på forhånd at min mor ville sige nej, hvilket hun gjorde. Jeg overvejede at skrive til Lennart, at han kunne spørge Benjamin, men når jeg tænkte nærmere, ville Benjamin nok ikke rende rundt med 4-5 fremmede mennesker i 3 dage. Men hold kæft jeg var overrasket!

Jeg er først lige stået op rigtigt nu (12:44). Jeg havde en "Red Dead Redemption"-date med en af mine venner til klokken 5 i morges. Det var mega sjovt, men det endte med at vi hele tiden nakkede hinanden. På et tidspunkt var vi oppe i bjergene hvor han blev angrebet af ulve. I stedet for at panikke, som jeg ville have gjort, trækker han sin kniv og står som en spasser og slår fra sig, mens han over Skype råber "WOLF FIGHT, WOLF FIGHT!". Jeg græd af grin!

Anyway, skal snart ud til Ea og overvejer seriøst at tage min Playstation med.. Det her er slemt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages