..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

torsdag den 10. juni 2010

Regn

Årh, hvor er det dejligt. Da jeg kom hjem og havde siddet lidt, begyndte det rigtigt at regne. Det falder bare som store, tunge dråber, som stod man under en bruser. Jeg får lyst til at sætte mig et eller andet sted derude, eller gå ud og tage billeder. Det er stadig dejlig lunt udenfor. Jeg håber at det begynder at tordne. Dét ville da lige være prikken over i'et. Så mangler jeg bare en at holde i hånden og nyde det med.

Jeg har egentlig haft en meget stille og rolig dag. Stod mega tidligt op, for at nå over på skolen og printe mine rapporter ud - jeg brugte kun 5 minutter, og så sad jeg dér og stenede i en halv time. Så tog jeg til eksamen og scorede et 4-tal. Jeg er egentlig tilfreds, jeg mener.. Det var fysik!

Jeg drømte noget meget underligt. I hvert fald noget, som ville være dybt forkert i virkeligheden. En meget.. Hvad siger man? Hed drøm om en af mine venner, så jeg vågnede op klokken lort, med et chok og var forvirret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages