..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

fredag den 18. juni 2010

På opdagelse med de skøre

Hold.. da.. op nogle to dage. Jeg kom hjem til Bille i går ved en 5 tiden, hvor jeg havde været igennem sjove ting som at løbe efter mit tog, vente på bussen i 40 minutter, faret vild i Snekkersten og ringet fra min gamle lærers mobil. Det var lidt kaos, men da jeg endelig kom hjem til ham, havde vi det mega hyggeligt! E kom over, og så grillede vi pølser, flute og lavede burgere. Vi tog et par øl til grilmaden, og derefter gik vi på tur!

Vi havde faktisk lavet en tidsplan, og overholdt den nogenlunde. Vores første stop på planen var Espergærde Strand. Så ned gik vi med en hel pose sprut. Og derfra blev det faktisk vildt. Vi smuttede til Espergærde Station efter 2-3 øl mere, købte noget mere sprut, tog til Helsingør, gik lidt rundt, tog tilbage til Espergærde, kørte med E's' bror til en eller anden mærkelig plads (Jarlens Plads, tror jeg at den hed) i Humlebæk, hvor stort set alle man kendte var. Vi drak os godt fulde, og jeg fik hilst på en masse. Jeg snakkede en del med Camilla Agri, som jeg gik i dagpleje med (Haha) og så fandt jeg Bille sidde nede ved vandet, helt væk. Han havde åbenbart drukket ølbong, den klaphat. E var smuttet og kom tilbage og stank af fjolle, og så måtte jeg jo få snakket med ham om, hvem der havde givet. Jeg fik skrabet nogle penge sammen med en anden tøs, jeg kendte, Martine. Vi fik så lidt sjov, og så skulle jeg ikke have mere.

Men nejnej, Johannes hjerne: "Jeg kan sgu da godt klare et par øller mere". Min gamle rigtig gode ven, Patrick/Neger Pal, var dernede, så vi rendte faktisk rundt det meste af tiden sammen. Bille nævnte at han ville vende næsen hjemad, og så var jeg ellers flad af grin. Jeg kunne slet ikke stoppe igen, og lagde mig ned i sandet og grinte, så Patrick måtte hjælpe mig op. Han fik faktisk et farvelmøs da vi daffede hjemad.

Turen hjem fra Humlebæk var laaaaaaang på gåben, men jeg var så påvirket af diverse sager at jeg slet ikke lagde mærke til det, men gik og grinte. E var skæv, Bille var fuld og jeg var glad, som aldrig før.

Da vi kom hjem røg vi de sidste smøger vi havde, drak de sidste øl og så lidt fjernsyn. Jeg kom først sent i seng, tror at klokken var kvart over fem, men puha. De sidste to timer af den aften, var spændende. Meget spændende.. Og hemmelig. Det skal gøres igen, sagde vi til hinanden, smilende.


Johanne - Højt humør med farver på

Åh, Snekkersten Havn, inden jeg skulle hen til Bille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages