..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

tirsdag den 15. juni 2010

Once again, stemplet som nørd

Så har jeg endelig fået klaret min sidste eksamen! Jeg plejer at være rimelig god i dansk, så jeg var ikke nervøs - indtil jeg trak et essay. Essayet hed "Om kaffe" og var skrevet af Knud Sørensen. Allerede dér ved man at den var gal. Da jeg satte mig ind i forberedelseslokalet sad jeg bare og tågede og anede ikke hvad jeg skulle gøre. Men lidt fik jeg skrevet, og fik snakket godt og grundigt om den og endte med at få 12 igen! Det er ved at blive lidt overdrevet, med alle de 12-taller, men damn jeg er tilfreds!

Biologi: 12
Samfundsfag: 12
Engelsk: 12
Fysik/Kemi: 4
Dansk: 12


Og så er der noget andet, der får mig til at trække på smilebåndet! SOMMERFERIE!
Jeps, nu hvor alle mine eksamener er overstået, kan jeg endelig holde ferie! Det skal vi fejre i aften, hvor mig og drengene fra Kvistgård, Snekkersten og Espergærde holder "Pizza-Øl-Hygge"-aften. Jeg glæder mig rigtig meget, og håber at det bliver godt vejr. Yay!


2 kommentarer:

  1. YAY tillykke :D!!

    And I looove your new blog design <3

    SvarSlet

Pages