..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

søndag den 13. juni 2010

Nøgne øjeblikke

Efter jeg læste Benjamins blog her i fredags, tilføjede jeg hans msn igen. Det var overraskende at læse hans indlæg, fordi at.. Jeg havde virkelig ikke regnet med at han ville skrive sådan noget. Anyway, vi begyndte i hvert fald at skrive lidt og det blev så til at vi aftalte at ses. Så jeg er faktisk lige kommet hjem fra ham. Vi havde en god weekend, syntes jeg faktisk. Det var lidt mærkeligt at ses igen, specielt efter den her uge, hvor vi slet ikke har skrevet eller noget. Men som altid, føltes det som at være hjemme igen. Sådan har jeg det altid når jeg er sammen med ham. Vi åd pizza, så film, gik en tur og nørdede lidt.

Jeg ved ikke hvad der er med mig og Benjamin, men han har det vidst lige som jeg - vi kan ikke fungere uden hinanden. Jeg ved ikke om det er fordi at vi har været så meget igennem, eller om det er fordi at vi var sammen i så lang tid. Personligt tror jeg bare at vi hører sammen, det er bare vores opgave at finde ud af hvordan vi skal finde ud af det med hinanden. Fra nu af håber jeg bare, at han ved hvad han vil.

I morgen skal jeg til lægen, igen igen igen igen. Skal have testet mit levertal (sounds nasty), men det tages via blodprøve. Nå, jeg smutter igen. 

Fik lige lyst til at smide dette billede op, som er fra en af mig og Benjamins første møder.
Taget i 2008

2 kommentarer:

Pages