..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

torsdag den 17. juni 2010

My love will never die

Okay, så jeg var alene hjemme i går og tænkte "Hm, hvad skal jeg lave?". Det endte med at Kati kom over, og det er jeg glad for. Det var megalænge siden at vi havde været sammen, så hun sov hos mig, selv om vi ikke fik meget søvn. Vi valgte at gå en tur da klokken var 00:30. Det endte med at vi gik en laaaang tur og endte på Kongevejen, hvor vi stod da klokken var 02:00, og så kom der en fyr i en herre freaky bil, som kørte forbi os. 10 minutter efter kom bilen igen, og blinkede ind, der hvor vi stod. "Er i okay?", spurgte han. Jeg forklarede ham at vi bare kedede os. "Klokken kvart i to om natten?", spurgte han meget mistroisk, og kørte heeeele vejen tilbage igen, det var ret skræmmende. Så selvfølgelig panikkede vi som små tøser og løb, haha.

I dag skal jeg hjem til Bille, her ved en fem tiden. Så skal vi grille og købe øller, som vi kan hygge os med, når vi skal ud på "opdagelse" i Snekkersten. Det bliver voldhyggeligt.

Jeg har snakket mere med Amalie, som stadig går fuldstændig amok. Jeg ved ikke lige hvad jeg skal gøre, men ja.. Jeg vil helst ikke være uvenner med hende jo, men jeg kan virkelig ikke overskue denne situation. Om en uge i dag, sidder jeg i et fly mod Kreta. Jeg glæder mig!!

Uanset hvad, elsker jeg jer tre af hele mit hjerte. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages