..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

tirsdag den 15. juni 2010

Masser sprut = Masser smadder

Okay, jeg vil først undskylde hvis jeg skrive lidt tosset nu, for jeg har altså fået liiidt meget at drikke.

Jeg er lige kommet hjem fra en rigtig hyggelig aften. Vi har været nede i kolonihaven (Mig og drengene), og drukket os lidt fulde, spist pizzaaaaa og smadret en helt masse. Vi startede klokken fem, og havde en helt palle Temptcider, hvilket er gooodt, en masse øl, champagne, Somersby samt andet. Det var rigtig lækkert.

Til min store ulempe, lå der en haveslange i Kolonihaven, hvor vi sad. Hold kæft, hvor blev der sprøjtet med vand. På et tidspunkt kom en dame hen til mig, mens jeg stod og sprøjede som en sindssyg, og det eneste der kommer ud af min mund er "Slangen lækker helt vildt meget!", og derefter hjælper hun mig med at slukke den. Haha. Det var mega åndssvagt, men meget sjovt. Så alt i alt, en god aften!

Hej fulde..
Hvad laver Lasse?? Haha

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages