..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

lørdag den 19. juni 2010

Ligegyldige ting om Johanne

  • Jeg bryder mig ikke om sodavandsalkoholiske drikke som Mokaï og Breezer 
  • Indtil jeg var 12 år havde jeg langt, helt naturligt glat hår - så fik jeg krøller...
  • Jeg har ikke haft min naturlige hårfarve i omkring 1½ år
  • Jeg elsker spil som Red Dead Redemption, Heroes of Might and Magic, The Sims 2&3 og GTA IV
  • Jeg har været fast ryger i 3 år nu
  • Jeg har aldrig skiftet skole
  • Jeg hører musik hver dag og forstår ikke mennesker som ikke gør
  • Jeg har kun været rigtigt forelsket i én dreng i hele mit liv
  • Jeg har engang prøvet på at malke en kat - det gik ikke
  • Jeg er halv iraner, halv dansker, men snakker ikke specielt godt persisk
  • Jeg ville have haft kort hår eller hanekam pt. hvis det ikke var for mine krøller
  • Jeg har aldrig været på charterferie, men skal det for første gang i år (Om en uge faktisk)
  • Jeg har ingen brødre eller søstre, men en kusine, jeg betragter som min søster
  • Jeg skulle have været storesøster, hvis det ikke var fordi at min mor aborterede 
  • Jeg blev født med tre hjertestop, og blev konstateret spastiker ved fødslen (Sjovt, hva?)
  • Jeg er ejer af en iPhone, fordi at jeg arvede den fra min far
  • Jeg har familie i Frankrig, stort set hele min fars familie
  • Jeg begyndte at høre metal for omkring et års tid siden
  • Jeg er dybt afhængig af min computer, min mobil og min Playstation 3
  • Jeg bliver betragtet som "en af drengene" i min vennekreds
  • Jeg bruger sætningen "Jeg elsker dig" til meget få mennesker
  • Jeg er fast bruger af hjemmesiderne www.blackmarket.dkwww.facebook.com og selvfølgelig blogger
  • Jeg hader at blive kaldt "sexet", "fræk" og "hot". 
  • Jeg vil rigtig gerne have flere piercinger, end jeg har nu
  • Jeg har indtilvidere ring i næsen, stretch på 2mm, 3 normale i øreflippen, en helix og en navlepiercing
  • Jeg har været forelsket i én pige, som fravalgte mig frem for en dreng
  • Jeg har været i seng med to fyre - den ene kom jeg sammen med i 1½ år
  • Jeg har aldrig været utro
  • Jeg har en tendens til at få mange venner over nettet
  • Jeg falder for fyre med god humor, følelser, pænt hår og god musiksmag. 
  • Jeg vejer 55 kg og jeg har det meget fint med det
  • Jeg fik min første computer da jeg var 4
  • Jeg har ét stort idol - Peter Steele
  • Jeg har en svaghed for fyre som spiller guitar (Som alle andre piger sikkert også har)
  • Jeg elsker at synge, jeg synger af helveds til
  • Jeg synes at jeg har skrevet nok nu
Jeg kan være uskyldig
Jeg kan være trist
Jeg kan være fjollet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages