..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

søndag den 20. juni 2010

Kreta, here I come!

Okay, så er det snart tid til at pakke ned og gøre mig klar til at skulle til Kreta. Vi rejser allerede på torsdag klokken bæ om morgenen (07:00), som betyder at vi skal være i lufthavnen klokken 05 eller noget, hvad ved jeg. Men i hvert fald glæder jeg mig hundemeget! Jeg har et par ting som skal overstås inden:
  • Købe en ny bikini eller en meget fed badedragt - skal helst være speciel
  • Få bare lidt farve, så jeg ikke ligner en bleg dansker
  • Købe en 4mm stretch, og tage min 2mm over i det andet øre
  • Slutte fred med Amalie og Pernille
  • Aflevere alle mine skolebøger, som jeg stadig render rundt med
  • Købe en ny navlepiercing, så jeg ikke render rundt med en stang i den
  • Downloade TV2 sporten på min iPhone, så jeg kan følge med i DK's kampe
  • Lære at bestille drinks på græsk (Haha)
Ellers er dagen gået stille og roligt. Jeg stod op pænt sent, klokken var i hvert fald næsten halv fem, og så har jeg ellers bare spillet Red Dead Redemption hele dagen. Dejligt at være lidt asocial faktisk. Jeg brækker mig i alle de konflikter! 

Btw, opdagede jeg en ny sang i Red Dead, men den slår jeg op en anden dag. Jeg synes nemlig at denne sang, som Sean, en amerikansk gut jeg skriver med, sendte mig er meget, meget interessant! Især videoen!


Og sådan ser jeg ud i dag

2 kommentarer:

Pages