..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

tirsdag den 29. juni 2010

Højt at flyve

I går aftes var jeg ked af det. Nærmere i nat. Jeg havde siddet og hørt dejlig musik og faldt så over en af mig og benjamins gamle SMS-samtaler, til min store dumhed. Jeg ringede til Pernille, som bad mig om at vente til jeg var i Danmark igen, fordi at hun troed at det var hende der betalte samtalen. Jeg var for ked af det til at være uenig. Så ringede jeg til Amalie, som ikke tog den, Mads Sørensen som højst sandsynligt sov og derefter skrev jeg til Benjamin. Så dum som jeg er.

Jeg ved jo godt at vi har droppet kontakten (igen, igen) og at han fortjener at være i fred, for jeg har virkelig været strid over for ham. Og selv om han sagde at ham og Camille havde haft sex, weekenden vi skulle have set hinanden, rørte det mig ikke. Camille havde faktisk skrevet til mig, dagen efter hun tog hjem og sagt at hun havde haft den værst tænkelige weekend nogensinde. Hun sagde at Benjamin havde grædt og at hun troede at det var pga. mig. Jeg var uenig. Hun sagde at de ikke havde haft sex, men at Benjamin havde lagt op til det. Så snakkede mig og Camille om ham og var enige i mange ting. Jeg skrev grimme ting til Benjamin og så dræbte vi kontakten. Igen..

I dag var jeg oppe og paraflighte. Altså sidde i en faldskærmsagtig dims og svæve i luften, mens man bliver trukket rundt af en speedbåd. Det va nice nok. I går var der fest i baren. Jeg dansede og flirtede med en overdrevet sød fyr. Han havde halvlangt hår og en sød skorte på. Jeg har kigget efter ham hele dagen i dag.




Lige nu er jeg sur på Ea fordi at hun ikke vil med på nightclub. Det irriterer mig. Bedste og Ea gik op og købte en vodka. Jeg har drukket et par glas. Den søde tjener spurgte om jeg ville med ud og have en drink. Jeg smilede.

Her er jeg på vej op i luften


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages