..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

fredag den 25. juni 2010

Grækenland, solens rige

Vi har nu været hernede i to dage, og jeg savnede at skrive blog. Vejret her nede er uhyggeligt varmt, selvom dagene indtilvidere har stået på lidt blæst og skyer. Trods at min computer ligger derhjemme, har jeg jo min dejlige iPhone med mig. Jeg falder godt til i mængden af grækere, skønt mit alt for mørke hår og den røde solskoldning som markerer mine kinder let afslører mig. De to dage har bestået på at sole sig, bade og slappe af. I går var vi nede på en international sportsbar og se kampen mod Japan. Baren, som var overraskende stor, samt "haven" som tilhørte baren var fyld af mennesket klædt i rødt og hvidt, dræbte de tre japanske mål hurtigt den nationalfølelse som ellers hang i rummet ved start.

Jeg startede på den første Twilight bog i går aftes, og den har opslugt mig lige siden. Jeg elsker Grækenlan. Jeg kommer måske tilbage og blogger i løbet af ugen

Her er jeg så i Grækenland

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages