..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

mandag den 21. juni 2010

Farverige øjeblikke

I morges vågnede jeg, fordi min mor ikke ville have at jeg sov dagen væk. Da jeg tændte min computer, havde jeg en besked fra en person, som jeg aldrig havde troet ville skrive til mig. Men samtalen endte ud ganske godt. Spændende var den i hvert fald. Dagen har gået med at sole mig, snakke med den mystiske person og tage billeder. Jeg fandt nemlig en hjemmeside, hvor unge fotografer under 21 kan konkurrere om at tage de bedste billeder, til ugens tema. Temaet i denne uge er "Gul", så jeg smed to billeder op på sitet, som jeg syntes godt om. I morgen skal jeg ud og shoppe amok med Ea. Jeg skal købe en ny bikini/badedragt, en ny stretch og nogle herre fede klip-klappere med nitter på. Jeg glæder mig. Desuden skal jeg ned og aflevere alle mine sidste bøger på skolen. Jeg aner ikke hvordan jeg får presset det ind i min tidsplan, men det må jeg finde ud af.

Jeg er en liiiille smugle nervøs for dimissionen i morgen aften. Jeg har stadig ikke fået snakket med hverken Pernille eller Amalie, så det bliver nok rigtig kikset i morgen. Desuden er jeg også bange for at jeg ikke kan få mit afgangsbevis, fordi at jeg ikke har alle mine bøger, som skal afleveres.

Dette billede tog jeg for nogle timer siden, det blev okay synes jeg

Dette billede er ret gammelt, men stadig smukt. Solnedgang fra mit vindue

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages