..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

mandag den 14. juni 2010

En togbøde, en lægetid og en fortrydelsespille

Dagen har været lang og kedelig - er glad for at være hjemme igen med min dejlige musik (og min computer, som larmer knap så meget). Jeg stod op tidligt, for at komme til lægen, som fortalte mig at jeg ikke skulle have taget blodprøve, og min lever virkede fint (spild af tid). Så mødte jeg Helms, en gammel bekendt, som jeg fik en lang  snak med. Jeg tog på apoteket for at købe en fortrydelsespille, selv om det egentlig ikke var noget jeg fortrød, men nok blev det, hvis jeg ikke købte pillen. Min mor er stadig bitter over at jeg fik en togbøde i går, da jeg var på vej hjem fra Benjamin. Det er jeg selvfølgelig også, men what the hell.

Benjamin vidste selvfølgelig ikke hvad han ville, hvem skulle også have regnet med det? Lige da han skrev det, blev jeg sur. Nu er jeg egentlig bare lidt.. Ligeglad faktisk. Jeg er ikke ked af det, jeg er ikke sur. Jeg vidste jo godt at det ville være sådan. Siden vi slog op, har jeg ikke kunnet stole på mine indtryk af hans følelser. Og sådan er det.

Jeg fandt så ud af at jeg i morgen skal op til danskeksamen, fuck, shit, lort. Troede at det var på onsdag, så jeg har pænt travlt. Det skal sgu nok gå alligevel. Ea var til fysikeksamen i dag, og fik 00. Sker der lige?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages