..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

onsdag den 23. juni 2010

En tåre; en længsel

En tåre der triller
Et blik fra en fremmed
Et kram som beviser 
Den smukkeste kærlighed


Procenter i blodet
Et længe ventet kys
Et smil fra det ventede
En hånd om din


Okay, jeg er lige kommet hjem fra dimission. Prøver at skrive så præcist så muligt. *Dyb indånding*. Dimissionen var smuk, flot og gik som den skulle. Jeg fik snakket med Pernille og Amalie, og (tror) at jeg fik styr på det hele i mellem os. Jeg har ikke bestilt andet end at græde den sidste time. Amanda Søjborg nævnte min far, og mig + masser af alkohol + min far = gråd. Hold kæft hvor jeg savner ham. Jeg tror faktisk ikke at jeg har nævnt ham i denne blog, men alligevel.. Jeg tænker jo på ham hver dag. Heldigvis havde jeg:

Louise - Som trøstede mig til at starte med
Pernille - Som forklarede mig at min far ville have det skidt med at se mig græde, og at vi ikke var uvenner
Nichlas - Som sagde at jeg havde massere af venner omkring mig som elskede mig, og tilbød mig at følge mig hjem
Ea - Som var der for mig, og fik ringet til min mor, så hun kunne hente mig
Amalie - Som forklarede at vi var venner i medgang og modgang, og fra nu af blev det medgang igen
Bille - Som sagde en masse smukke ord, og holdt min hånd
Lucas A - Som sagde at folk elskede mig selv om jeg var hyberunge
Lucas J - Som plukkede/stjal blomster til mig, og sagde at mine venner altid var der for mig

Lige nu er mit hoved helt overboosted og jeg har hovedpine. Jeg tænker og savner min far, men er glad for at det hele er rodet ud mellem mig, Pernille og Amalie.

Jeg sætter et billede ind, når Bille har uploadet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages