..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

lørdag den 19. juni 2010

En drøm, et håb om virkeligheden

Jeg drømte om dig i nat. Inden jeg lagde mig til at sove, var det sidste jeg tænkte på dig, bestemt ikke. Men alligevel drømte jeg om dig. Du var dømt til at dø, jeg ved ikke hvorfor. Måske var du syg, tror jeg. Vi sås og fik de sidste dage sammen. Vi ville ikke afslutte sådan, som vi var endt ud. Vi sad sammen, men jeg var ikke ked af at vide at du snart ville dø. Tværtimod. Jeg var glad for at ét af vores liv i det mindste endte i hinandens selskab. Og så på en god måde endda. Da jeg vågnede i morges, tænkte jeg på dig. Vidste ikke om mit håb længtes til dit selskab eller din tidlige død.

Det kan godt være at jeg kommer tilbage senere og skriver.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages