..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

fredag den 11. juni 2010

Benjamin

Jeg håber at du læste mit tidligere indlæg, som hedder "Indebrændte røvhul". Jeg håber at du har læst det, og forstået hvordan jeg har det. Og når det er sagt, vil jeg gerne sige en helt masse mere.

Jeg tager mig selv i at læse din blog dagligt. Jeg tager mig selv i at kigge på dine profiler, diverse steder på nettet. Værst af alt, tager jeg mig selv i at tænke på dig, når jeg hører ordet "kæreste". Når jeg tænker på min næste kæreste, dukker du, som det eneste forslag, op i mit hoved. Du kender til de drømme jeg havde, dengang vi var sammen. Du ved at jeg altid snakkede om at "Når vi en dag slår op, så kunne det være vild nice at finde sammen igen". Bortset fra at jeg afskyer dig, så har jeg stadig de forbandede drømme. Og jeg finder selv på dem. Så sent som i forgårs lå jeg og tænkte på at jeg ville tage til Korsør uden at du vidste det, ringe på din dør og hive dig med ud og gå en tur. Vi ville så finde et sted at ligge os, jeg ville holde om dig og spørge dig, hvordan det føles.

Jeg ved ikke hvorfor jeg er sådan, men det er jeg bare. Jeg kommer til at tænke på dig, som du var dengang. Jeg ved ikke hvad du mente præcist med at du "nok aldrig får noget der er lige så godt", men jeg har det på samme måde. Jeg føler stadig, at du er den eneste som har passet sammen med mig ordenligt. Jeg føler stadig at du er den eneste, jeg kan forestille mig være sammen med. Jeg har ikke rigtigt mere at sige, jeg nægter at læse mit indlæg igennem, fordi at jeg sikkert så vil slette en helt masse ville.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages