..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

onsdag den 16. juni 2010

Amalie, et venskabs forvirring

Eftersom Amalie ikke har svaret de sidste par dage, når jeg har ringet til hende, virket kold når vi skrev og slet ikke har kontaktet mig, var jeg nødt til at få fat på hende. Hun tog den ikke, men ringede kort efter. Vi snakkede, vi græd og jeg var sur og skuffet. De har planlagt en hyggedruk aften, hos Amalies kæreste, og min gode ven, Marc på fredag. Og med de mener jeg tøserne. Laura, Pernille og Amalie. Mig, Amalie og Pernille er bedste veninder. Og de har ikke inviteret mig. Grunden? Jo, jeg havde åbenbart virket "sur" og "fjern" og de synes ikke at de ville have mig med, fordi at jeg da havde været ovre hos Tilde engang med Ea, Mono og to andre fyre og drukket lidt. Jeg var sådan lidt "Okay, Tilde er Eas nabo? Vi gik derover for hyggens skyld, I var alligevel sammen med jeres kærester?". Men nejnej, nu skulle jeg fandme få igen. Jeg ved ikke hvorfor, men Pernille og Amalie har åbenbart valgt at køre hadetrip på mig.

Jeg besøgte lige Pernille, inden jeg skulle i sorggruppe og var der i en halv times tid. Det virkede ikke specielt som om at hun var sur på mig, og ville faktisk gerne have mig med til "festen" hos Marc på fredag. Amalies kommentar til det var "Jamen Johanne, det er jo ikke kun mig som ikke vil have dig med." - Arh okay, det gør det meget bedre!

Hun har skuffet mig helt vildt. Selv om jeg var sur på hende, ville jeg sige det til hende. Jeg ville ikke gå bag hendes ryg, gøre et kæmpe nummer ud af det. Men det er åbenbart ikke sådan et venskab fungerer, eller?

I morgen skal jeg så sove sammen med Bille, i stedet for på fredag. Han er alene hjemme, så vi skal rigtig hygge! Jeg griner stadig når jeg tænker på Benjamin. "Camille kommer over, og hun bliver hele weekenden, så UPSI vores aftale er ikke gældende alligevel" - Fint du, smut så ud af mit liv ;). .. Ikke fordi at jeg er speciel sur over det, det er bare så.. Typisk Benjamin, som alle mine veninder ville have sagt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages