..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

onsdag den 23. juni 2010

Alkohol og en forfærdelig nat

Okay, i går gik jeg måske lidt over gevind. Da jeg kom hjem og lagde mig i min seng, gik det op for mig, at jeg måske ikke kun havde drukket de "3 øl", som jeg havde sagt til min mor. Jeg husker også noget med Red Bull+Vodka, Vodka+Faxe Kondi og lidt champagne. Amalie var megafuld, hvilket det gjorde det lettere at få snakket trådene ud med hende, heldigvis. Jeg tudede som en pisket, da jeg fik snakket om min far, hvilket gjorde at jeg havde de fleste af mine venner tæt på mig. (Jeg undskylder).

Nå! Da jeg kom hjem, lå jeg i min seng og kunne ikke sove. Så skrev jeg til Morten, fordi at vi har sådan en "fuldesnaks-kamp" og det var en meget sjov samtale. Så skrev Mono til mig, og jeg fik ydmyget mig selv bare en lille smugle, haha. Jeg snakkede også med Ea-Emilie og hun grinte af mig, fordi at hun godt vidste at jeg ikke var helt ædru. Og værst af alt, skrev jeg til Benjamin. Ved ikke hvorfor jeg gjorde det, men da jeg vågnede op i morges og tænkte beskederne igennem tænkte jeg bare "Nej, nej, nej". Og han var som altid bare herremuggen og seriøs. Jeg ved ikke engang om jeg læste hans besked ordenligt igennem, for kunne se at det bare var noget lort, haha.

Jeg har virkelig stress på, for Bille har stadig mine høretelefoner! (Ham sendte jeg sgu også en sms til igår). Og jeg SKAL have dem inden jeg rejser i morgen! Ih!

Forresten gik dimissionen rigtig godt! Jeg fik jo de skriftlige karakterer og er meget tilfreds! Bedste var der også, og det var møg hyggeligt. Det var dejligt at se hende igen, og glæder mig til at tilbringe en uge med hende og Ea på Kreta (Fra i morgen!!!). Hun havde også en sød rose med til mig og Ea.

Sådan gik de skriftlige:
Dansk retskrivning: 10
Dansk læseprøve: 10
Dansk stil: 10
Matematik færdighed: 7
Matematik problemformulering: 10


Husker ikke dette billede, men vi morer os vidst

Lucas er sur på Amalie, fordi hun hældte sprut på ham

Og han fik vidst sin hævn..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages