..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

mandag den 31. maj 2010

Solrig dag i Norden

Årh, hvor har det dog bare været skønt vejr i dag. Jeg stod op tidligt, for at tage imod alle håndværkerne som render rundt i huset. De er faktisk meget flinke, men det er ikke lige dét, man har lyst til at bruge sin fridag på. Så opdagede jeg at jeg skulle i sorggruppe, så jeg farede ud af huset ved 14-tiden for at nå mit tog. Jeg er iklædt mit sorte, skønne strutskørt og sorte netstrømper - damn, folk kigger. Sorggruppen gik faktisk fint, heldigvis.

I morgen skal jeg så til samfundsfagseksamen og jeg glæder mig faktisk - uhyggeligt nok. Amalie, min gode veninde, fik 10 og kom op i identitet. Den ville jeg ellers rigtig godt have haft - øv øv. Nu skal jeg til at lave mad, for jeg er sulten og min mor har travlt. Vi skal have flute og pastasalat. Rigtig sommermad - kunne det blive meget bedre?

Her er vi, når det er bedst med latter og sprut



Og her er en skøøøn reklame, som gør mig glad!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages