..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

mandag den 31. maj 2010

Slap af folk

Okay, alle mine venner går amok over at jeg skal ned og besøge Benjamin, min ekskæreste, på fredag. Hvilket jeg da håber at min mor giver mig helt lov til, for vi skal også have Tobias og Anna Sofie på besøg. Men alle tøserne er bare sådan "Hvorfor bliver du ved?" og jeg ved ikke hvad. Det er jo ikke fordi, at jeg ikke selv kan bedømme hvad der er godt og hvad der er skidt. Jeg har udemærket styr på hvad jeg går ind til. Jeg er godt klar over at risikoen for at vi bare har sex og han så vælger ikke at se mig igen før næste gang, han er trængende er stor. Men hvad nu hvis vi bare fik en hyggelig weekend ud af det? Den risiko er der også. Desuden ville jeg ikke sige noget til, hvis de besøgte deres ekskærester, når de så engang slår op med dem.

Nå, anyway. Jeg skal snart i seng, for jeg skal tiiidligt op i morgen. Men jeg glæder mig stadig!

Denne sang er dejlig. Coveret er grimt, og matcher ikke sangen, men dejligt alligevel!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages