..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

søndag den 30. maj 2010

Skide englænder

Chris, min tidligere rigtig gode, engelske ven har lige skrevet til mig, for første gang i al evigheder. Vi har kendt hinanden i snart et år og har faktisk snakket sammen hele året rundt. Indtil.. Hans danske ekskæreste og ham mødtes her for 2 måneder siden og blev kærester igen. Og siden da har det hele handlet om hende. Regner jeg med, for hun var åbenbart meget mere spændende end mig. Hvilket jo på en måde er forståeligt nok! Men alligevel. Han burde også have tid til sine venner, eller.. Tidligere venner. Hm. Jeg savner ham og på en måde ikke. Jeg har ikke rigtigt tænkt så meget på ham, men han var super god at have. Anyways. Kære Benjamin, min ekskæreste, gjorde mig lige opmærksom på et band:



Mhm, det er dejligt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages