..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

søndag den 30. maj 2010

Ny blog!

Jeg har besluttet mig for at lave en ny blog, for den anden blev lidt for trist og mut. Men nu er jeg tilbage, og har tænkt mig at bruge den jævnligt. Nå! Men det har været en rigtig god dag i dag, og jeg har hygget mig hos Ea, min kusine. I går holdt vi sidste skoledag. Dagen var perfekt! Vi var på Bakken og hyggede os og bagefter var begge niendeklasserne til fest. Inde på Bakken mødte jeg heldigvis Frederik Schulle, min meget gode punk ven. Til festen blev jeg ikke specielt fuld, dog lidt, men jeg havde en super fest alligevel! Jeg brugte det meste af min tid på at snakke med Lucas og med Bille. To fantastiske, men meget forskellige, fyre fra min klasse. Jeg græd mere end jeg har gjort i lang tid, men det var det hele værd!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages