..Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option.

mandag den 31. maj 2010

En forfatter tak..

Nogle gange har jeg ønsket at mit liv var som en film. Kom til at tænke på det, nu hvor jeg ser "The Truman Show". Men alligevel, det har faldet mig ind før. Hvis bare jeg kunne være forfatter til mit eget liv. Skrive folks replikker, styre folks tanker, styre vejret, fremtiden, fortiden og nutiden. Det kunne være perfekt, men også dumt. Man lærer af vores fejl, heldigvis da.

Nå, men jeg har faktisk haft en ret hyggelig aften. Kom til at tænke på Mike, en fyr jeg mødte til en fest og faldt i snak med. Vi snakkede hele aftenen og havde det faktisk skide hyggeligt. Vi aftalte så at mødes igen, og havde besluttet nogle dage, men det endte altid med en aflysning. Og så gav jeg op. Jeg synes ikke rigtigt at det var værd at vente på noget, jeg alligevel ikke vidste hvor førte hen. Men hyggelig.. Det var han sgu.

Mig og Pernille på cykeltur - dengang livet var en leg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pages